Vita drömmar!

N Y T T  F R Å N  I K E A


En ram till fönsterbrädan i vårat sovrum som Alissa ska få pryda.
Blockljus är alltid trevligt.
En lykta som kanske hamnar i vardagsrummet...

Köpte även en kökspall till Alissa. Så att hon kan hjälpa mamma och diska, laga mat och baka framöver. Den var dock i obehandlat trä men med lite vit färg på så kommer den passa perfekt.

F R Å N  I G Å R  K V Ä L L


Igår kväll somnade Alissa tidigt och Jimmy hade träning. Hade behövt plocka iordning lite här hemma men eftersom jag inte har mått så bra de senaste dagarna blev det istället lugn och ro framför tv:n med en helgrillad kyckling och Johan Falk ♥

I D A G

Lugn fredag och Alissa har mer eller mindre klarat sig själv. Hon har lekt och lekt och åter igen lekt men allt hon kan hitta. Leksakerna är numer ganska tråkiga och att riva ut filmer och annat skoj från hyllorna är roligt. Skönt att hon kan leka på egen hand men man får ändå hålla koll eftersom hon kryper/ålar sig fram. Trappan börjar bli farlig.
Jag själv spenderade en lite längre tid framför datorn och Hemnet för en stund sedan, hittade en villa i form av bostadsrätt i Lerum och drömde mig bort.
Byggt 2008, 122kvm, hyra 4300 och ett utgångspris på 2,8.

Verkligen jättefint, men vågar man flytta från Kärra till ett område jag inte känner till?!
Jag tycker dom ska bygga sådanna hus här, då hade jag inte tvekat en minut!!!
http://www.hemnet.se/beskrivning/557395?r=3

Nu byta blöja. Ikväll kommer bästa Krille & elin, tror även Magnus skulle dyka upp =)

Ha en bra kväll!


Kommentarer
marie

hej gumman.. det e mysigt i lerum jag bodde ju där ett tag... men jag saknade hisingen och stan

2010-01-22   18:43:29  
Emma, Oliwers mamma

ja du kommer sakna Kärra om du flyttar... fråga mig ;)

va skönt att du tog det lugnt bara o såg på Johan Falk.. de e såååå grymma :)

2010-01-22   19:31:45    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback