I`m back!

Sådär ja, nu har vi fått tillbaka vårat mobila bredband. Det vi hade var tydligen helt kass (trotts att det var helt nytt) så nu fick vi ett nytt och än så länge fungerar det jättebra.

Det var juh ett tag sedan jag skrev senast, närmare bestämt 1 VECKA sedan. Under den tiden har det hänt ganska mycket här i vårat NYA FINA UNDERBARA HEM. Jag trivs som fisken i vattnet verkligen, LOVE IT!
Jag ska självklart lägga upp kort på allt och alla rum allt efter som.





Lite utomhus-lek med fadder Elin i måndags ♥

Jag ska försöka hitta laddaren till kameran så jag kan fota runt lite här inne imorgon, för visst vill ni se hur det ser ut? ;D

GOD NATT


Kommentarer
Annette

Vad fin hon e den lilla sessan. LOVE

Vad fint erat nya hus är. Många rum, många barn blink

2010-07-19   09:46:35  
Emma, Oliwers mamma

sååå fina kort på Alissa o nice hem :) Inväntar mer foton :)

2010-07-20   22:42:21    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback