100314

GOD DAG underbara söndag!

Vi har haft en lång och härlig sov/mys-morgon hela familjen ♥ Snart väntas lite besök av Alissas faster som ska kika på lite kläder som jag har rensat bort från min garderob. Enligt mig är det jättefula kläder, men man vet juh aldrig. Johanna kanske älskar dom...eller inte. Haha! Senare i ikväll är vi hembjudna till Therese & Pierre på 3-rätters middag á la halv åtta hos mig. Det ska bli intressant, och efteråt ska jag och Jimmy självklart ge poäng ;D Alissa har vi inte riktigt bestämt än om hon ska få följa med eller inte, det kan bli ganska jobbigt då vi inte kan släppa ner henne på golvet eftersom det finns mycket smått och gott att pilla på i hennes höjd hemma hos dom. Vi får se hur vi gör, men antagligen blir det så att hon får besöka mormor istället.

Ha en trevlig solig dag alla kära!
K R A M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback