Grillat är gott!

Det blev som sagt lite tjuvstart på vår/sommar här idag när vi tog fram grillen, men vi var inte ensamna, grannarna var oxå ute och smygstarta, hihi. Men våren ligger nog inte långt borta nu, till påsk kan man nog slänga av sig jackan. Eller vad tror ni?!

Nu somnade våran underbara dotter för en liten stund sedan. Jimmy sitter och pillar på gitarren här i vardagsrummet, och under en filt bredvid sitter jag och lyssnar. Jag kan inte sluta tänka på hur mycket jag verkligen älskar denna människa ♥

Ha en bra lördags-kväll!


Kommentarer
★svantes mamma★

ja, de kan jag rekomendera mer än backaplans lekplats iaf :)

2010-03-21   13:44:43    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback