Mot familjen i RYD

Idag fick jag lite sovmorgon medans Jimmy gick upp med Alissa imorse. Nu vid 10 tiden kom han upp med lisenfisen för att väcka mig och hon började genast BUSA. Men inte så långt senare la hon sig bredvid mig och började ganska snabbt och snarka. Lilla söta gumman var visst lite trött ♥ 
Bra att hon sover nu och inte sedan, eftersom vi snart ska till RYD och hälsa på Leif och Marina. Vi ska vara där om ca 1 timme så det är nog dags att göra iordning sig. Lite senare har vi bestämt oss för att börja göra i ordning i datarummet, änna på tiden va! ;)

Vi hörs sedan...MED BILDER!

PUSS

Kommentarer
Elin

Klänningen gick lite sönder igår :( men det kan nog mammsen fixa hoppas jag.

Sushikväll låter som en riktigt SMASKIG idé, vad har ni för planer nästa helg? puss

2010-11-21   13:33:37    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback