Shoppoholic

God kväll kära lördag!

Jag sitter framför kvällens långfilm på 4:an (som jag redan har sett en miljon gånger) och smuttar på turkiskt te. Härligt!
Gissa 3 gånger vad jag har gjort idag?! Varit på Gekås IGEN, 2 veckor sedan senast men kände att jag missade lite sist och hakade på mamma och pappa som skulle dit idag.

Fick köpt...
-Juklapp till Jimmy och Wincent 
-Dörrmattor till tvättstuga och hall
-2st ljusrosa badhandukar
-2st lampor till vårat sovrum
-Kamerastativ *jihooo*
-
Godis

Inne på Skobo hittade jag fodrade regnstövlar till Alissa från Tretorn och ett par rejäla vinterstövlar från Kavat. Detta stod min kära mor och far för ♥

Men shoppingen slutade inte där utan jag satte mig i bilen och åkte ner till Ikea nu under kvällen och köpte med mig...
- 4st innekuddar
- Kökslampa
- Ljus-slinga

Japp, det var allt för idag och det är väl tur att det snart är löning, hihi. Men guuud vad kul det är att spendera pengar. Hur kan det komma sig att vi tjejer är så duktiga på det?!

OBS! Kameran ligger på laddning, därav inga kort idag.

Kommentarer
★Fam. Bus★

Jaaa... amningen är allt mysig. Dock väldigt tidskrävande och läckande! hehe



Just därför fråga jag eftersom de är lite dyra. Men gud vad bra att de doftar då! Då ska jag allt köpa ett gäng :) Tack!



Kram kram

2010-11-20   22:22:56    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback