9,90:- på RUSTA

God morgon underbara soliga måndag!
Här har vi haft sovmorgon men tyvärr så fick Alissa för sig att vakna 04.50?! Hon var dock ganska ledsen och kanske hade en mardröm. Hon fick iaf flytta över till mig och så somnade vi om till 07. Jimmy är fortfarande sjuk och får sova i gästrummet.

Idag jobbar jag kväll, inte så värst kul eftersom hela dagen försvinner. Men som tur är får man mysa heeela morgonen, det är inte helt fel :)

I helgen blev det som sagt en hel del shoppande för min del, eller snarare Alissas. Vi fick med oss massa fina kläder. B.la ett par leggins med skinn vid knäna. Ni vet sådana som finns för vuxna på GT, såå fräcka. En jättesöt overall, valde en grå då det blir enklare att matcha mössa, vantar och skor. Ja, och massa massa annat. I går kikade jag in på Englas Showroom och hittade dessa underbara glas. Dom finns på Nordik och kostar 99:-/st, men tydligen finns dom även på Rusta för ynka 9,90:-/st. Haha, givet. Jag åkte dit och köpte mig 6st, men blir nog så att jag köper 6 till. Dom är sååå fina och funkar till allt, saft, läsk, vin....vatten. Lovely!

Nu ska Alissa få sig lite frukost.

Ha en jättefin dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback