En liten del...

Det har shoppats en hel del på sista tiden, finns nog inget roligare, hihi. Tycker dock att det var ett tag sedan jag fotade och delade med mig av något. Orkar inte dra fram allt nu och ta kort, tur nog hade jag ett fåtal i kameran som jag snabbt la över i datorn, här kommer dom...




Strumpor till lissen från H&M
Mössa och vantar från Didriksson
Kofta från GT

Imorgon åker onsdagsgänget på jobbet till Ullared och jag är INTE avis. Jag vill oxå dit, speciellt nu när lönen är kommen. Att få gå där i sina egna små tankar och plocka på sig det man ser, underbart! ;)
Onsdagsgänget på jobbet för er som inte förstår är natt-personalen. Hos oss jobbar man 7 nätter, sedan ledig 7. Varje onsdag går ena gänget av medans andra går på och då passar tjejerna på att umgås.
Själv är jag ledig tor och fre, ingen som är sugen på Gekås då? ;P


Kommentarer
Martina

Jag skulle kunna torsdag men måste bara kolla kontot först vad som tillåts =) annars får jag vänta en månad till =(

2010-10-26   23:18:52  
elin

åh det blev den yber-söta mössan som hon tyckte om! :) skulle gärna hängt med, har massor som måste handlas, dock kan jag inte få ledigt, så jag får åka en lördag ist. Kram

2010-10-27   10:41:34    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback