Istället för en blomma

Ni minns väl att jag fick hjälp med designen här på bloggen, vilket jag är väldigt tacksam över. Jag själv är så kass man kan bli gällande koder och allt därtill. Därför fick jag snällt be Sarina -Familjen Bus hjälpa mig. Även om detta är en lek för henne så kände jag att på något sätt måste jag ge igen, men hur?!
Nu i helgen när jag var på B-plan hittade jag en så himla söt tunika/klänning och matchande strumpor som jag bara var tvungen att köpa. Perfekt som ett "tack" nu när Sia med familj väntar smått. Lilla Maja (så himla fint namn) beräknas anlända inom kort.
Som vanligt på kvällskvisten var jag nyss inne och läste hennes blogg (den uppdateras ofta vilket gör att man ÄLSKAR att läsa och följa med) där läste jag iaf att paketet nu har anlänt och att presenten uppskattas. Så himla kul att överaska och göra någon glad.

Inlägget hittar du HÄR!


Kommentarer
★Fam. Bus★

Hihi vad gulligt av dej :) Jag är jätte jätte nöjd o blev så otroligt glad för din fina gest :)



Det är sånt som gör det roligt att hjälpa till. :)

ova att du säger till om du vill ha nått annat löst i bloggen.



Många kramar från mig o familjen!

2010-10-27   19:45:55    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback