Nytt på skohyllan

Idag efter jobb och dagis åkte vi ner till nyöppnade skopunkten på Bäckebol. Både jag och Jimmy fick oss ett par nya skor. Jag köpte ett par likadana som jag redan har från förra året och kan nog erkänna att det är dom BÄSTA vinterskor jag haft. Så nu när dom började ge med sig passade jag på att köpa ett till par, fast denna gång en något högre modell.


 Tänka sig att Jimpa nu äger ett par riktiga vinterkängor och inte behöver springa runt i kalla sneakers hela vintern som han brukar.


Mina nya!


Mina gamla!

Och så måste jag juh även visa Alissas fina dojjer i hallen...



Kommentarer
Elin

Åh vad fina. Kan du inte få krille att köpa en bra bra kängor också :P haha.. saknar dig gumman! kram

2010-10-11   21:09:36    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback