Rutinerna går bra!

Första arbetsveckan är gjord och våra rutiner har gått så himla bra. Vi går upp 05.45 ihop och myser med välling och frukost till ca 06.30 då jag och Alissa åker till dagis medans Jimmy åker till jobbet. Jag lämnar av våran lilla flicka och strax innan 07 beger jag mig till Landvetter. På eftermiddagen har vi mat-schema och lagar det som står på dagens meny, allt har vi hemma då vi varje måndag veckohandlar. Jaja, ni hör juh, detta är så bra. Det tråkiga den här veckan är att Jimmy i fredags blev sjuk och fick åka hem från jobbet, han har fortfarande hög feber stackarn.
Igår smet jag iväg till Allum och handlade lite nya kläder till Alissa, hon behövde påfyllning. En overall blev det oxå. Jag själv köpte ingenting, lite oväntat men så kan det bli. Idag blir det mer shopping, jihooo! Jimmy får fortsätta att ligga på soffan och kurera sig.
Lägger in kort lite senare!

Men nu ska jag rå om mina älsklingar och fortsätta mysa framför Bolibompa ♥


Kommentarer
thess

lägg in korten nu, har väntat för länge:(

2010-10-11   18:02:18  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback