Ett nytt sätt att sova på...

God Morgon!
Den här dagen börjar med att Jimmys väckarklocka ringer strax efter 05, då han börjar 06. Men gissa när han slutar?! 12.30! Härligt att få gjort en arbetsdag men ändå ha hela dagen kvar. Exakt så känner jag med mitt jobb nu oxå när jag jobbar 80%. Strax efter att Jimmy åkte imorse hörde jag små fötter trampa in i vårat sovrum. Vi har nämligen tagit bort ena väggen på spjällsängen så att det är som att sova i en vanlig säng. Vi har testat det i ca en vecka nu och det funkar jättebra.




Nu väntar jobb och dagis för oss så det är dags att göra sig i ordning...

Ha en fantastisk dag mina vänner!
K R A M

Alissa 

Kommentarer
★Fam. Bus★

Så fint hon har det!

2010-10-25   20:22:38    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback