Ny bil på ingång!

Här behöver det dammas av lite. Var ett tag sedan...

Jag har haft fullt upp med det mesta och känner att jag inte riktigt räcker till. Jag vill så mycket mer HELA TIDEN! Det gäller bara att ta EN sak i taget så blir nog allt bra i slutändan!

En nyhet tänkte jag dela med mig av och det är att våran älskade V70 är SÅLD!!! (I stort sett iaf) När allt är klart åker vi ner till Toyota och beställer oss en HELT NY Avensis. Joo, vi har juh den lilla Corsan oxå, den åker snart ut på annons. Tanken är att endast ha EN bil och att Jimmy ska åka moppe nu när han har så nära till jobbet.

Vi vet redan vilken motor och utrustning vi ska ha men frågan är nu vilken färg?





Vit, mörkgrå eller svart?!
Personligen är jag ganska insnöad på den vita (med svart-tonade rutor) och Jimmy på den grå. Men visst är den svarta ganska snygg oxå!


Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

shit bilen e ju skitsnygg...

Jag gillar mörkgrå jag :)

Vita e inte min grej.

Härligt att du uppdaterar igen.

Är såååå roligt med dina inlägg ju :)

2010-10-21   21:05:56    http://fantasiemma.blogg.se/
Elin

Gött att ni följer i våra spår :D det gillar vi!



LÄTT den vita, sjukt snygg.

2010-10-21   21:09:25    http://ellielack.blogg.se/
Johanna. Livs mamma

Åh så skoj. Självklart vit Jessica!!! Kör på det ;) kram

2010-10-21   23:49:27  
Martina

Jag håller med Jimmy om mörkgrå, smuts syns så tydligt på vitt.

2010-10-22   12:53:42  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback