Fre, lör och sön!

Så börjar även den här helgen leda mot sitt slut...

Vi började ledigheten efter jobbet i fredags med middag och mys hemma hos mina föräldrar. Det bjöds på en fräsh och god ugnsbakad fisk med Roccola sallad, recept hittar du HÄR. Ja, det är helt klart värt att testa, var verkligen gott. Efter det smaska jag och mamma "vintervit" choklad framför IDOL medans killarna drack öl i köket. Mycket mysig kväll :)

Lördag morgon var vi uppe tidigt, kl 09.00 befann vi oss på kommersen och ängnade förmiddagen åt att sälja av gammal skit. Alissa somnade så gott när vi under fredagskvällen tittade på idol så hon fick stanna kvar över natten och först idag hämtade vi henne. Efter försäljningen och några hundralappar rikare åkte vi till B-plan och fick handlat lite smått på rean innan vi sedan åkte hem, gjorde iordning oss och åkte ner till Elin & Krille på inflyttnings-fest. Hade en grymt trevlig afton med goda vänner ♥

Idag vaknade vi upp ganska sent, ja klockan var närmare 11. Men däremot kom vi hem ganska sent från festen så det var skönt att få sova ut. Efter lite kaffe i magen åkte vi och hämtade upp våran lilla tjej, åhh vad jag hade saknat henne. Även om det bara var 2 nätter så känns det hemskt att vara ifrån henne så länge.
Jimmy tog iaf med sig lissen hem och jag följde med mina päron till B-plan (idag igen) och fick köpt ett regnställ till lisfis. Mamma köpte sig en fräckig vinterjacka.

Det var lite av vad som hänt i helgen det, dock utan bilder :(

Nu ska vi titta på BECK!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback