Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sarina, roligt! Så jag sätter igång...


4 TV program -  Idol, Halv åtta hos mig, Vänner, Kungarna av Tylösand (Jaaa, jag tittar faktiskt på det, HAHAHA...stört!)

4 saker jag gjort idag - Druckit kaffe, bytt blöja, gjort välling, bäddat sängen. Har inte hunnit så mycket än...

4 saker som jag längtar efter -
Fredagsmys ikväll, julpynta hemma, Italien nästa år, ny bil.

4 saker på önskelistan - Ny jacka, blixt till kameran, vit LED tv till Alissas rum, få klart vårat datarum snart.

4 saker som jag avskyr - Lögner, bilköer, stress på jobbet, regn.

4 saker jag tycker om att göra -
Fotografera, umgås med nära och kära, resa, shoppa.

4 saker jag ätit idag - Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe...snart frukost!

4 som jag utmanar: Elin, Therese, Emma och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback