One Piece

Så var det söndag igen och om EXAKT EN VECKA blir jag 25, fattar ni...25 liksom!!! Det var juh inte längesedan jag hade 20 års fest. Åren springer verkligen iväg och snart är man 30...40...70! Ja, det gäller att ta vara på tiden här och nu man har med sina nära och kära.

Idag har vi tagit det lugnt här hemma, har haft en ganska soft söndag med andra ord. Härligt! Imorgon börjar vardagen igen för Jimmy. Då är han tillbaka på jobbet efter sitt sommarlov på 10 veckor. Men om han blir kvar på Volvo så länge till får vi se, imorgon vid lunch får vi besked, hihi. En alldeles speciell dag är det även för Alissa, nämligen inskolning. Ska bli intressant...

Vill ni se vad jag och Alissa köpte med oss hem från Turkland förresten?! Vi hittade varsin One Piece Jump in dräkt (Alissa fick 2st) Guuud vad jag har velat ha en sådan, men här hemma kostar dom ca 1300:- och det är inga pengar man lägger på en sparkdräkt för vuxna, eller hur!!! Men kostar dom däremot 300:- och 150:- för barn, dock FEJK så går det an. Det är självklart inget vi har på oss utanför hemmet utan endast när vi MYSER här hemma. Åhhh, dom är underbara!



Jimmy ville oxå prova och visst passar han i den ;) Therese ska tillbaka till Turkiet om 1½ vecka och ska be henne köpa med sig en till Jimmy, möjligtvis en grå i större storlek.


Men sötast är väl ändå lisfis ♥


Kommentarer
Elin

Ser grymt mysigt ut! "so kissie style" hehe, skojja bara.. Men vi får hoppas att du inte fastnar för den FÖR mycket så att du gör en Kissie och går ut och festar i den haha. Hoppas allt är bra med dig. saknar dig!! När får jag träffa dig igen? Vi har ju massor att prata om, får inte glida ifrån varandra nu. puss puss

2010-09-13   10:43:11    http://ellielack.blogg.se/
Jessica (Alissas mamma)

HAHA, yes...Kissie style it is ;P Nää, lite pinsamt att apa efter HENNE, men jag kunde inte motstå den. Inte sååå jävla het men så jävla skön. Jaja, jag ska försöka att inte fästa mig för mycket vid den, jag i en jump in på krogen är nog ingen hit, haha.



Vad gör du och Krilleboy på lördag? Jag fyller 25 på söndag och kanske tänkte bjuda över några på lördagen...är dock ganska sent ute men jaja.

PUSS!

2010-09-13   13:36:18    http://kackisen.blogg.se/
Elin

haha jaa de ser verkligen sköna ut!! Jag skulle inte tacka nej till att ha en sådan.



Jo jag vet att du fyller 25 och självklart vill vi vara med att fira det, men min mormor fyller 75 så vi ska dit på lördag, dock tror jag att vi kan komma iväg i tid för lite goda drinkar hemma hos er, vad sägs om det? :)

2010-09-13   15:03:24    http://ellielack.blogg.se/
emilia

hej! jätte fin blogg du har :D

Tänkte bara fråga vilken storlek du har på din?

jag ska nämligen beställa en men har ingen aning om vilken storlek man borde ha ?

2010-09-25   09:28:28    http://emilialindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback