Norge ♥

En hel vecka sedan jag skrev senast och det har självklart varit blandade känslor efter det som hände i Norge. Förstår fortfarande inte hur en människa kan åstakomma så mycket skada och dessutom vara nöjd?! Det är en gåta ingen av oss någonsin kommer få svar på tyvärr!!!
I måndags deltog jag och Alissa själklart i en tyst minut trotts att vi just då satt i bilen på motorvägen, det var flera bilar som hade stannat vid vägkanten för att visa sin respekt. Men att just stanna på motorvägen vågar inte jag utan det fick bli en minut utan radio helt enkelt. Hela veckan har nyheterna varit i fokus på våran TV och jag har nog läst allt som finns att läsa på nätet om just själva dådet och allt runt om. Usch, förstår fortfarande inte vad som händer i huvudet när man faktiskt genomför något sådant, han (tänker inte hjälpa till att länka till namn) måste verkligen vara OTROLIGT PSYKISKT SJUK...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback