Nytt på gång!

Nu händer det grejer och pengarna rullar. Vi börjar med en ny sulky...


Inför Turkiet förra året köpte vi oss en Chicco Liteway, precis likadan som på bilden. Men jag är som jag är och eftersom lillen i magen ska få ta över URBAN så måste Alissa få något bättre/nyare än Chiccon. Jag är lite sugen på dessa två...


 Xtreet som har vunnit designpris och är inte bara snygg utan också otroligt praktiskt och lättstyrd med smarta inlineshjul. Den väger endast 5,5 kg, har stor varukorg, generöst liggläge och 5-punktsbälte. Till vagnen medföljer regnskydd, insektsnät, res/förvaringsväska samt ett underhålls-kit.
VILL HA säger jag bara...! Eller...


 en Babyjogger City Mini...!
Måste testa och känna innan vi bestämmer oss!


Kommentarer
Linda Brodin

Visst e det kul med nya vagnar :) Är ju inne på vår nr 5 redan, haha. Har ingen erfarenhet av någon av de 2 du väljer mellan men vi har Babyjogger City Elite och Babyjogger City Select och de är kanon :)

2011-07-30   09:12:47    http://gorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback