På jakt efter en ny BH

Shoppingrundan idag bestod mest av att hitta en ny BH till mig. Jag var lite inne på en amnings-BH och gillade dom jag köpte under senaste graviditeten på Change. Men expediten där tyckte inte alls jag skulle köpa någon nu, utan vänta lite. Men hur länge ska jag vänta?! Mina nuvarande är juh för små...! Jaja, jag väntar väl då tänkte jag. Vi gick istället in på Eurosko där Jimpa hitta ett par AS-SNYGGA svarta tygskor från Sneaky Steve som han plockade med sig hem. Alissa fick sig ett par nya leggins på Lindex, men jag då?! Eftersom jag inte hitta någon BH på B-plan fick det bli Allum och min absoluta favorit Evanette. Fick provat en svart modell utan massa krimskrams och full direkt, den ska jag ha! Wiie, nu fick vi alla köpt något idag. Detta avslutade vi med en lunch på Paprika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback