Sjuk helg

Vilken spännande helg! Fredagen började med att jag inte änns klarade av att ta Alissa till dagis, kände mig helt kass. Bara efter en stund började jag spy som en gris och efter någon timme kom febern, jiho!
Det var bara att ladda upp med film och se fram emot en helg inomhus. Som tur var tog mina älsklingar väl hand om mig ♥ 

Först idag kände jag mig ok för att kunna ställa mig på benen, vi har städat lite här hemma och sedan kom Karin & Therese över på lite middag, grillade hamburgare. Framåt kvällen kände jag för lite frisk luft så det fick bli en prommis ner till mamma och pappa. Jag känner mig såklart trött efter febern och spyandet men är nog ganska FRISK och imorgon väntar en ny arbetsvecka.


Kommentarer
EMMA, Oliwers mamma

fyyyy.... spy e inget kul :(

2011-06-13   11:17:20    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback