Askan nådde oss på Landvetter!


Igår kväll nådde askmolnet från Island oss på västkusten och Landvetter flygplats blev drabbad med en del förseningar och inställningar som följd. Av våra inrikesflyg byttes det flighter hej vilt och inget fungerade som det skulle. Eftersom vi går efter ett späckat schema så blir alla små förändringar helt kaos i våran planering. Men som tur löser sig alltid allt till slut och idag ska allt tydligen flyta på som vanligt igen.

Förövrigt så försöker jag i detta nu få Alissa i säng, hon behöver en nap men verkar inte riktigt vilja. När hon har somnat till ska jag ner och göra mig en sallad och mummsa på innan det är dags att åka till jobbet. Idag ska jag få göra min första BLX på dagen för iår, jihoo :)
Jobb 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback