23 Oktober 2011

GOD SÖNDAG!
Idag fick jag glatt vakna upp 04.30 då Alissa kom in till oss. Hon lyckades aldrig somna om utan var istället väldigt ledsen. Så efter två timmar av tröstande så gick vi tillslut upp. Satte oss i soffan och kollade på barnprogram, det hjälpte. Somnade till på soffan men kan inte säga att jag är sådär värst pigg just nu...
Hoppas ni fick en bättre start på dagen!

Igår åkte vi iväg en sväng till B-plan så jag äntligen fick köpt min amnings-BH. Är inte övertygad om att amningen kommer fungera den här gången heller men jag tänker ge det ett försök, eller iaf amma ca 2ggr om dagen och resten ersättning. Vi får se hur det går. Just nu har dom 30% på hela sortimentet på Change så därför kändes det värt att vänta tills nu. Mormor och morfar var med och av dom fick Alissa en PIPPI-klänning.  



Kommentarer
✫Familjen Bus✫

Väldigt snygg bh!



Tittar in för att jag skulle vara mkt tacksam om du hade tid att lägga en röst på Familjen Bus.



-Gå in här: www.muppsan.com

-Klicka i "familjen bus" i rutan till höger.

-Tryck sedan "rösta".

-KLART! :)



Funkar även från en iphone el. android-mobil.



Tacksam för rösten på förhand! Kram kram

2011-10-25   17:08:32    http://familjen-bus.com
✫Familjen Bus✫

Tack mysplutt!



Hur mår du och magen? Inte långt kvar!

kram kram

2011-10-25   21:21:10    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback