Nova star utförsäljning

Var inne hos Familjen Bus och spana när jag läste i ett inlägg att det var utförsäljning på Nova Star i Sävedalen. Så gasen i botten när Jimpa kom hem för att fynda. Var ganska utplockat på underdelar/jeans när jag kom men överdelar hittades.




Massa lek och bus kläder till Alissa och en ynka bebbemössa till skrutt i magen. Typiskt att man inte vet kön ännu, annars fanns det massa sött i dom mindre storlekarna.

Utförsäljningen fortsätter även imorgon 27 oktober mellan 18-21 på Industrivägen 39 i Sävedalen, så skynda och fynda! :)


Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-10-27   11:38:39    http://millahoman.blogg.se/
✫Familjen Bus✫

Hihi vad kul att du kom iväg ändå :)

Mkt fint hittade du oxå!



Ska lägga upp mitt senare idag, blev inte alls det som jag var ute efter då jag inte fann de rätta storlekarna. Men lite kom jag allt hem med :)



kram

2011-10-27   14:10:02  
✫Familjen Bus✫

Är det jackan längst uppe till vänster? Maja har fått en sån men jag tycker inte ritkigt att de ser ut att vara densamma...



Sv: Jaaa visst var den fin! HImla fina villervalla! :)

kram kram

2011-10-28   21:02:33    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback