Dagens skörd

Ännu en grå och trist dag, det märks verkligen att hösten är på ingång. Men när det blåser, är lite smykyligt och regnar så finns det väl ingen bättre sysselsättning än shopping?! Efter att Alissa lämnats på dagis åkte jag och Jimpa till B-plan för att spana på en ny klocka. Det fanns en hel del snyggingar men det var en FOSSIL som Jimmy fastnade för. Och jag kan hålla med om att den var riktigt snygg. Vi får se när han (eller jag) får tummen ur att slå till bara! ;)
När det var dags för gubben att dra sig till jobbet fick jag sällskap av Tessan istället. Vi körde ett race och avslutade med en lunch på Paprika *mums*


Till Lisfis blev det svarta jeans-leggins från Kappahl och ett klänning/leggins-set från FIX, Lindex.


Overall från kappahl till mini i maggen.


Och Jimpa fick nya kalle-pippisar från MQ. Jag själv gick som vanligt hem tomhänt...jaja, next time! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback