Ullared

I tisdags efter Alissa lämnats på dagis drog jag och mamma vidare till Ullared. Kände att det krävdes ett sista besök (medans jag orkar) för lite shopping. Hade en del inför bebis som behövde inhandlas. Har lovat Fia att uppdatera om vad som fick följa med hem så jag får ta hjälp av kvittot för att komma ihåg vad jag köpte, haha.

Till bebis...
-Tvättlappar
-Bomullspinnar
-Libero baby wash
-Frottésocka
-Dra på lakan
-Plastad frotté
-Natursvamp
-Madrass
-Madrass överdrag
-2st ramar till UL bilderna

Till Alissa...
-Lila förkläde i lantlig stil
-2st toppar
-Bad ankor
-Kinder ägg
-2st MAM nappflaskor
-Barnängen shampoo/balsam & bubbelbad
-Hårspännen
-Tattoo Hello Kitty
-Lammfiltspläd
-Reflex
-Plåster
-Regnstövlar "Viking" från Scorett outlet

Till mig...
-Lila förkläde i lantlig stil
-Boxer
-Bok, "Inred lantligt"
-Amningskupor
-Bröstpump AVENT
-Bröstvårtskräm AVENT
-Chokladkaka

Till Jimmy...
-CAT sportsockor
-Bilsvamp

Till oss/hemmet...
-Lux tvål
-Ldb tvål
-Disktrasor
-Litermått
-Annas pepparkakor
-Tårtpapper



Inte så intressant läsning men jag hoppas du blev nöjd nu Fia ;)


Kommentarer
Fia

Tummen upp ;) Vad duktig du är nu vill jag se tjocka magen med =) Jag ska dra med mig Johan ner snart medans jag orkar för herregud vad jag blir död efter en kort stunds aktivitet med denna kropp =)

2011-09-15   13:35:33  
Emma Oliwers mamma

åhh jag vill me shoppa...

ska iofs bara köpa amningskupor o pump. ja spjälskydd med.

Overall köpte jag i veckan. Resten har vi...

2011-09-16   23:24:10    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback