Ny utrustning

Som dom flesta redan vet ska vi bygga en studio i garaget, (men det är inte där vi kommer förvara utrustningen, så skippa planerna att göra inbrott) ;-) Vi har börjat rensa eftersom det mesta av "skiten" därinne måste bort. En hel del har jag under två månader sålt av. Har lyckats få ihop en bra startpeng, och idag kunde jag bara inte hålla mig längre. Jag skickade iväg Jimmy till Scandinavian Photo efter jobbet och där köpte han det jag hade spanat in på nätet. 

Canon blixt Speedlite 430EX 
Blixtbouncer 

Canon objektiv EF 50/1,8
Motljusskydd

Canon Multimaskin PIXMA MG6250

                       
                                    

FOTO 

Kommentarer
Linda Brodin

Coolt! Säg till när man kan boka tid för fotning ;)

2012-04-12   15:01:03    http://gorgon.blogg.se/
CAMILLA - vikt+mode

är du nöjd med objektivet? funderar nämligen att köpa det där :)

2012-04-15   09:08:02    http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback