Hobby!

Mina föräldrar är lite knasiga när dom får för sig saker. Som jag skrev i inlägget innan så har husvagn ALDRIG varit aktuellt, det har liksom inte funnits på kartan. Men så spenderade dom TVÅ dagar på en camping och fastnade totalt för det livet. Ca en månad senare så har dom nu beställt en helt ny husvagn, det blev en Hobby 610. När jag var över hos mamma tidigare idag så hade hon skaffat sig en låda där hon skulle samla på sig saker till vagnen (hon har redan varit på IKEA och köpt nya täcken och kuddar) haha.
 
Aja, kan man så varför inte?! Jag tycker iaf det här är jättekul och ser redan fram emot nästa sommar. På söndag ska vi åka upp till campingen i Kungshamn och boka en plats för nästa säsong, ska bli kul och se hur det ser ut.
 
Såhär ser den ut. Stort monster som kräver E kort, något ingen av oss har. Med dom nya reglerna skulle det räcka med en uppkörning för att skaffa det. Behöver dock en bil som kan dra den oxå...det kirrar Jonnyboy! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback