Helgens schema!

Redan igår tog Jimmy helg och vi har nu tre lediga dagar ihop, underbart! Men så värst lediga kommer vi nog inte vara, det står mycket på "att göra" listan.

-Avsluta Alissas bankkonto och öppna upp ett nytt på en annan bank med bättre ränta till båda barnen
-Besöka Toyota för prisuppgift på en ny Avensis
-Besöka Bra Bil för prisuppgift på en ny V50
-Hämta ut biljetter till handbollen i Scandinavium på söndag
-Lägga ut våran gäst-säng och gamla gitarren på blocket
-Skicka iväg lite paket
-Besöka Ikea för att kika på en ny garderob till barnens rum och eventuellt köpa det som behövs till Alissas nya rum, nu vet jag äntligen (efter 1½ år) hur jag vill inreda.
-STÄDA!

Ja, detta var väl bara ett ax-plock av det vi ska göra. Men skönt sedan när det är gjort!

Hoppas ni får en härlig fredag!


Kommentarer
✫Familjen Bus✫

Hej!



Tack för svar. Känns ändå som om jag gjorde rätt med att tacka nej där. Tungt och ganska så dåligt betalt....



Hehe hade gärna sökt jobb hos er med, visste dock inte vad du pysslade med förrens Martina svarade på den frågan :)



Nu håller jag absolut mina tummar på mitt drömyrke! hihi kram kram

2012-02-10   10:13:30    http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback