Inte dagsfärskt

Det har blivit dåligt med inlägg på det senaste och jag lovar att skärpa mig. Jag förstår inte hur flerbarns-morsorna gör?! Barn att ta hand om, aktiviteter till höger och vänster och dessutom ett flertal blogginlägg dagligen. Hur hinner ni med allt? Vad är hemligheten?

Nu har jag precis vinkat av Alissa som ska spendera natten hos farmor, Adrian tar en nap och jag får för första gången idag EGENTID. Utanför fönstret smattrar regnet mot rutan och här håller vi oss inomhus idag. Vad hittar ni på dagar som dessa?
Eftersom detta är första gången på flera dagar jag är här inne och även tömmer kameran på gamla kort så får ni ursäkta att dagens kort inte är färska. Dessa nedanför är tagna i förra veckan då det fanns gott om snö. Jag, Alissa och Adrian testade pulka-backen utanför oss.




Alissa ÄLSKAR snö och just den här dagen var vi ute i flera timmar!

Kommentarer
Emma, mamma till Oliwer & Moa

jag använder blogg.se appen oftast :)



2012-02-22   22:01:33    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback