Familjeekvation

Det är lite tomt på väggarna hemma hos oss (fortfarande efter 2 år). Men det där med inredning tar tid, allt finns inte på ikea. Jag har oftast en bild i hjärnan och sedan gäller det att leta, leta och leta tills man hittar det man är ute efter. Och det tar TID!
Den här väggdekoren ville jag ha redan innan Adrian flyttade in i min mage. Men eftersom vi visste att det någon gång i framtiden skulle bli ett syskon väntade jag med att beställa. Sen dess har jag väntat. Dom är inte jättebilliga, men hittade den här till ett riktigt bra pris på tradera och slog till med en gång. Nackdelen var att det tog 12 arbetsdagar innan den kom fram plus att den var fruktansvärt pillig att få dit.
Men nu är den alltså på plats, fullständig och helt perfekt. Jag är nöjd!

Kommentarer
Linda Brodin

Fasen va snyggt! Vart får man tag på sådana, mer än på tradera? Eller finns de fler på tradera? Hur köps det, tänker på dubbelbokstäver mm?

Hmm, lite "tusen frågor" men det var ju så snyggt :)

Svar: Det är via ett företag jag köpte dekoren på tradera. Den finns givetvis att beställa på deras hemsida oxå, men då blir den dyrare. På hemsidan fyller man enkelt i vilka namn, och i vilken ordning dom ska stå. Likadant gjorde jag fast i ett mejl när jag vann den på tradera. www.supergrafik.se är hemsidan. "Supergrafik" har dom som användarnamn på tradera. Kollade nyss och tyvärr finns det inga annonser ute just nu.
Jessica

2012-07-11   07:24:46    http://gorgon.blogg.se
Emma Oliwers mamma

wow va snygg den va :)

Svar: :-)
Jessica

2012-07-11   23:06:43    http://www.fantasiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback