Peace

Regnet ÖSER ner, om jag inte minns helt fel skulle vi på västkusten få SOL och 26 grader idag. Det var vad dom sa på nyheterna igår iaf.
Vi hade planerat en bad-dag idag, men istället blev det hemmamys istället, iof inte helt fel det heller. Det är ju ganska mysigt att höra regnet smattra mot rutan. Helt onödigt att jag tvättade fönster igår med andra ord!
Barnen har lekt, bråkat och lekt. Konstigt att dom (läs Alissa) ALLTID ska leka med samma leksaker?! Jag själv har vikt tvätt (det som torkade ute i solen igår) samt nätshoppat! :-)
 
Vad tycks om Peace kudden? Den har jag precis klickat hem från Carlssons Interiör. Har fastnat för lite svarta inslag i våran till vanliga vita inredning. Och vem vill inte föregå med gott exempel, mera PEACE åt folket! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback