Helgens bravader!

Vad är det för dag idag? Som mammaledig har jag knappt någon koll på dagarna, för mig är det alltid helg, haha.
Den här helgen fick vi gjort väldigt mycket. I lördags fick framsidan sig ett lyft, allt från markis, balkong, rabatt och garageuppfart. Nu ser det ju faktiskt ganska bra ut, men det är mycket kvar. Baksidan ser för j*vlig ut rent ut sagt. Men det tar vi en annan gång.
Söndagen började med en liten shoppingrunda för mig, lite nytt till barnen, hår-gele/vax till gubben och en jacka till mig (som jag la undan och ska hämta upp imorgon). Strax efter lunch var det dax för Johan och Fias lilla Vincent att döpas. Det var ett litet och mysigt dop, även himla trevligt att få träffa Johanna och Mia :-)
Senare under eftermiddagen började jag och Jimpa rensa i garaget, Alissa lekte och Adrian sov i vagnen, kvällen avslutades med GRILL.


Vad köper man egentligen i dop-present?! Jag hade ingen fantasi och gjorde istället en blöjtårta med coola solisar, ett presentkort på POP och en liten hälsning i form av ett egensnickrat kort. Hoppas att det funkade!

Kommentarer
Fia

Det funkade kanon sååå fint!! Tack för att ni kom. Så synd att alla i min familj utan mamma inte kunde komma. Men men så kan det vara. Snart ses vi på Adirans dag och Emilias födelsedag haha ;) Kram

2012-03-27   07:04:37  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback