Som vanligt...

...blir det ingenting gjort! Strax innan vi skulle dra oss ut mot garaget igår ringde mamma och fråga om vi ville komma upp på lite tårta eftersom Therese fyller år. Javisst, vi kommer på studs...en liten fika hinner vi allt med. Men vi blev kvar på middag och även lite vin framåt kvällen. Klockan var nog närmare 22 när jag tog med Alissa och gick hem. Jimpa kom vid midnatt. Så fort man går upp till mina föräldrar så kommer man aldrig därifrån, varför är det alltid så?! Idag fick vi lite besök, så inget garage blev städat denna helgen...vi får hoppas på nästa ;D

Besöket bestog av farmor, farfar, farbror och mina kusiner Angelica & Alexander.






Alissa 

Kommentarer
Charlotta

Allt är bara bra, lite smått panik efter att ha läst din berättelse om förlossningen och aldrig vill ha barn. Men så ser man ju Alissa och alla andra bebisar...då vill man inget hellre. Min bror ska ha barn om 1 månad...så jag ska bli faster!

2009-08-17   20:22:42    http://lottalemon.blogg.se/
Anonym

Måste bara säga att Alissa är såå söt hoppas ni har de toppen. Du får gärna titta in någon da vi bitts inte =) kram

2009-08-18   22:04:53  
Jessica

Vem där? :P

2009-08-19   09:09:58    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback