Göra idag?

Det var den friden. Alissa har börjat somna ganska tidigt och sedan sovit hela natten ett tag nu, men i natt vaknade hon 2ggr så nu kanske det vänder. Frågade Maria på BVC om detta var normalt, det var det naturligtvis inte men kan hända att hon får i sig det hon behöver under dagen och därför inte är i behov av mat under natten. Hon växer hela tiden så det vänder nog snart. Tråkigt om det skulle vara så...det är juh sååå skönt att få sova på nätterna. Senast jag sov en hel natt (förutom dom senaste nätterna) var nog i vintras. Som gravid sprang man ett X antal ggr på toaletten varje natt :(

Idag gick vi upp 07 och nu ligger pluttan och tar en powernap, jag sitter här och funderar på vad man ska hitta på. Ser ut att bli riktigt fint väder så en promenad blir det nog, men sen da? Ibland kan jag önska att hon var lite lite större så att man kan gå till lekplatsen...men det lär väl inte dröja så lång tid innan den dagen är kommen, igår blev hon 7 veckor. Usch vad tiden går fort...



Jag och Jimpa 14/4-07


Alissa 

Kommentarer
Emma, Oliwers mamma

Va fint kort på er båda!!

Ja skönt att vädret blir bra. Promenad låter mysigt.

Vad har ni för er imorgon??

Kom gärna över då om du vill o kan,

kram

2009-08-19   10:59:45    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback