Det går fort!

Shit va tiden måste gå väldigt fort, känns ju som att jag skrev ett inlägg senast igår men det var visst nästan 2 veckor sen...IGEN! Nu får jag skärpa mig!
Både jul, nyår och min semester är nu över så imorgon är det dags å börja jobba igen. Ska faktiskt bli ganska skönt och komma igång igen. Som vanligt hade jag planerat in massa som skulle fixas nu när man var ledig och otroligt nog har mycke blivit gjort, känns kanon! 
Var även på ultraljud i mellandagarna. Så jäkla häftigt! Man kunde verkligen se ALLT i minsta detalj. Enligt min sista mens är jag nu i vecka 19 men lillen är bara i vecka 17, så antingen har jag uppgett fel datum eller så växer hon/han inte så fort. Ska tillbaka om 3 veckor för att se ifall monken växer i rätt takt...men tror nog att det är jag som tagit fel på datum. 
 

♥ Lilla MONKEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback