Underbara fredag!

Jag som beställde sol idag och vad fick jag?! ...SOL! Helt underbart.
Började min lediga dag med besök från min kära mor. Vi fikade på gott bröd med mumsigt pålägg, te och saftiga kamben. Det blev en snabbis fika för att mamma skulle iväg och jobba Jag kände inte för att spendera hela dagen hemma så jag tog min lilla skrutt och drog iväg till babyhörnan. Fick köpt hjulskydd till vagnen och plastad frotté till sängen. Blev även en liten sväng förbi H&M, och hittade lite söta kläder. Det är ju bara såååå kuligt å köpa saker till lille monken.
Konstigt att man själv inte känner det minsta behov av att handla kläder längre, jag kommer inte änns ihåg när jag köpte något till mig själv senast.

Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback