Nya hyllor och ätbar chili

Vi blev precis klara med hylluppsättning här hemma, har velat i flera timmar om hur och var vi ska sätta dom. När vi väl bestämde oss för ovanför soffan kom nästa problem...väggfan är juh inte rak. Asså, det är så mycket fusk på dom här husen, man blir galen. Det som stör mig allra mest är att ytterdörren sitter åt fel håll. Hur fan lyckas man?! Jaja, nu sitter dom uppe iaf och jag blev ganska nöjd. Trodde det skulle se konstigt ut eftersom dom är vita men det ser nog inte så pjåkigt ut ändå. Jag lägger upp kort på det imorgon så vill jag ha betyg!!

När jag var hemma hos Martina här om dagen hade hon en jättefräck växt i köket, ätbar chili. Riktigt häftig, så när jag svängde förbi plantagen imorse så köpte jag en. (Förlåt Martina att jag härmas) Jag är egentligen helt värdelös när det gäller levande växter. Av någon konstig anledning lever dom inte så länge i mitt hem, hmmm! Har nästan bara plast, men hur tråkigt är inte det då? Så det blev även ett litet "träd" till byrån i vardagsrummet.





Kommentarer
Anonym

Klart du också ska he en chilli. =) Se upp för de ska tydligen va ganska mycket hetta i den. Å växer nej nej de e ja sämst på också dom får vatten när de ser ledsna ut hihi brukar funka kram

2009-09-06   22:15:40  
Jessica

Haha, då är vi på samma nivå när det gäller växter. Har verkligen inga gröna fingrar :-/

2009-09-06   22:27:25    http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback