Welcome back!

Hej och välkomna tillbaka!
Det är många sms, mejl och meddelanden på FB som har handlat om min blogg, "varför har du lösenordskyddat?" "Kan jag få lösen?" Haha, ni är väl för söta! Men självklart ska alla få läsa och jag har bara stängt ner för allmänheten eftersom jag har fixat och trixat lite i mitt arkiv.

Det har väl hänt en del sedan sist, vi är juh redan inne i december och julen närmar sig med stormsteg. Julpyntet står på sin plats och likaså granen (Grannarna måste tro vi är galna). Men visst blir hemmet genast mycket mysigare på något sätt.

Idag åkte vi till Allum när jag kom hem från jobbet, Jimmy ville UT eftersom han har varit hemma med Alissa hela veckan. Jag fick inte direkt kollat eller köpt det jag skulle men lyktorna jag har velat ha sedan i somras fick vi med oss hem, alltid något ;)

Här kommer lite pix på vårat vardagsrum...



Imorgon väntar en kort arbetsdag, såååå underbart med 6/h dagar! Sedan är det äntligen dags för FREDAGSMYS!
I helgen händer det skojigheter då både jag och Jimmy ska på julbord och lussebak skall vi oxå klämma in.

HÖRS IMON för nu hoppar jag i bingen!
P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback