Kind of miss it...

G O D   D A G
Vilken underbar dag vi har! Solen skiner och humöret är på topp. Konstigt det där...att man helt plötsligt blir så glad av lite sol. Idag har vi iaf inget planerat utöver lite tvätt att ta tag i, annars är det lugnt.
Pratade för en stund sedan lite med Cludd på MSN, har inte träffat henne på flera år och nu i sommar har hon fått jobb uppe i Taxfreen på Landvetter. Wihoo, eftersom jag ska in och jobba en del i sommar lär vi ses och det ska bli jättekul. Jag ser faktiskt fram emot att få jobba lite, kind of miss it. Att få komma in i det och få sig lite rutiner. Sedan att jobba när Jimmy är ledig och dessutom under sommaren är väl ingen hit, men och andra sidan jobbar jag hellre sommar än vinter. Nu har Alissa fått plats på förskolan häruppe och börjar i höst så snart är jag tillbaka på heltid. Underbart :D 

Jobb 

Kommentarer
Martina

Å va kul jag är jätte nöjd med att ha Savanna där uppe hoppas ni blir lika nöjda.

2010-06-16   17:35:24  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback