Mera MIG!

Hej!
Hoppas ni mår jätte jättebra ♥

Snabb uppdatering...
Min helg spenderades på jobbet, 2 långa fartfyllda dagar med en ny tjej som hade energi till MAX, jisses vilken brud. Det var kul och gick skitbra! :) Idag har vi lekt i sandlådan, gungat och hälsat på favorit mommo.

Och nu över till något annat. Måste tacka för att ni är så snälla när jag lägger upp kort på mig själv, såå söta! Men jag är faktiskt dålig på det och oftast är det jag själv som håller i kameran när vi är iväg så det är väl inte så konstigt heller. Men ska försöka lägga upp fler EGO-kort, jag lovar. Tycker själv det är liiite roligare att läsa bloggar med mycket kort på den som bloggar.


Bjuder på två färska nyss duschat kort på direkten...
Men varför tittar jag inte in i kameran?!

Och här kommer en liten snutt av Jimmy när han gick sin första match i Westside för 1½ vecka sedan...

Jimmy förlora här med 1 poäng mot en 20kg tyngre kille.


Kommentarer
zatu

Du ser sådär härligt nyförälskad o glad ut :))

2010-06-15   02:28:00  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback