Nu har hon äntligen fått sin prins!

Nu är dom gifta och Viktoria har äntligen fått sin prins!
Jag har större delen av dagen följt brudparet och när Viktoria steg ur bilen på väg in till kyrkan började mina ögon vattenfyllas, hon är juh så vacker. Jag vet inte vad det är med just bröllop, men det gör mig svag. Kärlek är livet!


(Bild lånad från Aftonbladet)

Mitt i allt har vi dessutom ätit middag hemma hos mina föräldrar, idag bjöds det på blodig biff, färskpotatis, färsk sparris, sallad och vitlökssmör...så himla gott! Alissa mår fortfarande si så där, febern är nere men istället har hon fått en hemsk hosta.
Jimmy har även varit iväg en snabbis och köpt sig ett nytt "fordon" idag. Jag har varit väldigt negativ till det här, speciellt NU...jag vill juh att varenda krona vi kan få ihop ska gå till vårat nya hus, men tydligen var detta ett bra köp. Vad det är Jimpavimpa har köpt lägger jag upp kort på imorgon. Den är faktiskt riktigt snygg, svart/grå och har ett j*vla ax...hihi.

Nu skär dom upp tårtan här...måste se!
Hörs imorgon, KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback