Ny leksak :D

Jo, vad var det nu Jimmy hade köpt?! EN MOPPE...haha! Han köpte sig en helt ny för några år sedan för att komma till jobbet billigt, men ganska snabbt tröttnade gossen och sålde skiten...BRA tyckte jag. För pengarna la vi nytt golv i hall och tvättstuga. Men nu har han alltså fått det här på hjärnan igen, att åka moppe till jobbet. Vi får väl se hur länge han behåller den...


Stefan på besök och hämtade upp lite av våra gamla möbler :)
 (Peugeot Speedfighter -05:a som har gått 150 mil)

Igår inhandlades ett hänglås och imorgon förhoppningsvis en ny hjälm.
Idag var jag ute och körde lite, det är juh faktiskt ganska kul och man känner sig som 15 igen, haha!


Kommentarer
Elin

då kan du ta den ner till mig när vi ska ut och motionera! Fick du mitt mess igår angående midsommar? du kanske redan har svarat men min telefon har ballat ut och ibland får jag inte alla sms. kram

2010-06-21   10:56:39    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback