Slem i halsen...farligt?

Hello Tisdag!
Gud vad dagarna springer iväg, men det gör inte mig något...hihi. Det närmar sig midsommar och snart är dagen här då jag för 1 år sedan vaknade upp med värkar, kan inte förstå att tiden har gått så fort. Sitter vid fel dator nu men när jag får tid över så ska jag lägga in lite kort från den tiden. Jag minns mycket väl att jag tog kort på mina bamse vattenfyllda fötter, det kortet måste ni bara få se!

Imorse var jag uppe tidigt och ringde ner till vårdcentralen för lite rådgivning och eventuellt akutbesök hos en läkare. Alissa har som sagt varit krasslig i halsen och eftersom det är första gången för oss så vet man inte riktigt hur man ska agera. De tycker det inte är någon större fara då hon inte är hängig utan leker som vanligt...men slem i halsen känns inte så bra. Hur skulle du göra? Åka in eller låta det gå över av sig självt? 


Lika glad som vanligt ♥


Kommentarer
elin

åh vilken sötnos. Hoppas hon mår bättre snart. Krama henne från mig

2010-06-22   11:14:47    http://ellielack.blogg.se/
★Fam. Bus★

Fin klänning!



Jag har åkt in 3-4ggr då svante varit riktigt förkyld. Vi har alltid blivit hemskickade efter temp, lyssnat på hjärta o lunger mm. De ber en vänta i några dagar o låta de gå över.



1 gång fick vi medicin som skulle hämtas ut om de inte blev bättre på 4 dagar, o de blev det så...



Men jag tänker, hellre att man åker in en gång för mkt än för lite. :)

kramkram

2010-06-23   10:05:29    http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback