This weekend?

G O D   M O R G O N!
Igår kväll hade jag jättesvårt för att somna, låg och lyssnade på smattrandet från regnet på utsidan och funderade väldigt mycket över vilken tv-bänk vi ska köpa. Just MÖBLER tycker jag är så svårt, det finns så mycket i alla världens former, färger och prisklasser. Vi har hittat "våran" mediamöbel på Nordik, den är sååå snygg men lite väl dyr. 8000kr för en tv-bänk är juh helt sjukt, försöker hitta en liknande budgetvariant, men det är näst intill omöjligt...var ska jag leta?! Jaja, det löser väl sig...får väl bli ikea i värsta fall. Jag har absolut inget emot ikea men hade juh varit kul att ha något som inte ALLA andra har för en gångs skull, haha.

Idag? Hmm, det regnar och är allmänt disigt så några utomhus-aktiviteter blir det ikke, (måste köpa regnkläder först). Men en rejäl storstädning ska det däremot bli, senare ikväll blir det grekiskt på Linné med tjejerna.

I helgen väntar jobb, det blir 2 långa dagar och jag hoppas på att det spricker upp, sol och värme tack, isf blir det kanske en glass på en bagagevagn på plattan :D

Nää, nu kaffe...sedan dammsuga!

Hej så länge!

Kommentarer
Anonym

Tackså jättemycket! naej det är inte så vanligt, men tack :D

2010-06-11   11:18:32    http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback