Paketet har kommit!

Sådär, då börjar även denna dag glida mot sitt slut. Alissa har varit ganska gnällig idag och det kan väl bero på tänderna och värmen, en kombination där kanske?! Vi har iaf gottat oss ute med barnen på gården och lite plask i bassängen hemma hos mormor hann vi oxå med.
När Jimmy kom hem smet jag iväg ner till Candy och hämtade ut ett paket, Alissas 1 års present som hon ska få av mig och Jimmy. Beställdes i början av förra veckan och kom idag. Jag har redan tjuvkikat och den var sååå fin. Efter det gick jag hem till Elin och vi gick ut på en prommis i skogen (Blå spåret). Alla som bor i Kärra vet precis vilken slinga det är och många har nog minnen från den oxå, jag minns den mycket väl från gympan i skolan...puhu.
Nu åkte Jimmy till träningen för en stund sedan, Alissa sover och här sitter jag framför Familjen Bernadotte på Tv4. Någon mer än jag som kommer sitta bänkad den 19 juni eller? ;D

Kommentarer
Annette

Våran present har också kommit som sessan ska få på sin ett års dag <3<3<3

2010-06-03   22:44:53  
Emma, Oliwers mamma

nej kommer nog inte sitta bänkad. E inte intresserad av bröllopet tyvärr

2010-06-03   23:31:47    http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback