100608

God Kväll!
Hela långa dagen har jag och Alissa varit hemma och slappat, myst och lekt ♥
När Jimmy kom hem gjorde vi en god middag, pasta med sardeller, svarta oliver, kapris, körsbärstomater och chilli.


MUMS!

Och titta här vad Jimmy hade med sig hem till mig. Nu har jag min egna lilla mini PC, var orolig för att han hade valt en rosa, men som tur var är den VIT, så jävla läcker!

Tack älskade Jimmy ♥

Efter middag och lite pillande på min nya leksak gick vi ut på en promenad. "Råkade" ta vägen förbi vårat blivande hem och så hade jag visst kameran runt halsen, lustigt sammanträffande...


Smygfotat lite, hihi. Huset till vänster med markis är vårat :)


Utsikten från våran övervåning på baksidan.



Älskling ♥








Blev även lite bilder på våran vackra natur!

Nu dricker vi te och halvtittar på en film, tänkte ta och adressändra en snabbis innan vi hoppar i säng.
Hoppas ni har en bra kväll!
K R A M


Kommentarer
Annette

Vilka fina bilder du ta..

Krama sessan från Farmor. <3<3

2010-06-09   11:24:09  
★Fam. Bus★

Fin dator! :) Är du nöjd? jag tycker de är lite svårt ibland med att allt är så smått på skärmen. Man är ju van vid den andra större datorn antar jag.



Mysiga bilder du tagit oxå! kram

2010-06-12   10:45:37    http://nykick.blogg.se/
Therese - Mamma till Tim

VAAAA?? Ska ni flytta? va har jag missat nu?

Vart ligger detta finna huset någon stans?

Va skoj me nytt å så..

kram

2010-06-12   23:00:23    http://cuttess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback