Det blev en Chicco!

Just i detta nu sitter Johanna och Lina med familj på flyget ner till Rhodos. -Om jag är avis?! Nääääj, inte alls. Nu känns det som att alla man känner reser, juni är en typisk sådan månad. Vi har nu 2½ mån kvar, buhu! Men som tur är händer det mycket skoj under tiden :)

Idag tog jag och Alissa med oss mormor och åkte till B-plan. Mamma var ute efter ett par nya skor och jag efter ett skydd till min nya dator. Men självklart blev det lite mer shopping än så...


En lila GOLLA från Siba, 269:-


4 par tights till Alissa, dessa är verkligen helt underbara. Passar till allt, bekväma och helt perfekta för LEK.
2 för 79:-, alltså 4 för 158:- på CUBUS

Vi var även inne på Happyland och kollade på en sulky inför Turkiet, jag har väl lite smått insett att den jag VILL HA är onödig för syftet - alltså att endast resa med. Hittade iaf en CHICCO som jag fastnade för och som även var lätt och smidig att fälla ihop. Den hade även en hel del bra funktioner. Den fanns i marinblått och svart/benvit. Så jag bestämde mig för att köpa en...benvit såklart. Självklart var den slut men jag kunde få sista exet som fanns uppe på hyllan (ingen prov). Nja, vet inte varför men vi åkte iaf hem och jag berättade för Jimmy om vagnen, han tyckte det lät bra och vi åkte tillsamans tillbaka efter att han slutat jobbet. Då var den sista såld, alltså den som stod på hyllan...så typiskt! Lite surt, så vi åkte till Nids4Kids och där fanns dom för en hundring billigare och i fler färger, dock ingen benvit :( Den röd/grå tyckte vi båda iaf var fin och den fick tillslut följa med oss hem. Köpte även med ett skydd, perfekt att transpotera den i.




Chicco sulky Nids4Kids 1199:-
Skydd Happyland 229:-

Nu sitter Jimmy och tittar på Family guy (tråkigaste j*vla pissprogrammet ever) och jag funderar på att antingen stryka eller gå ut en sväng...

KRAM på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback