När köp-begäret tar vid...

Nu har solen tittat fram i flera dagar och det känns verkligen som att vintern börjar tacka för sig och att en ny årstid tar plats. Det är fortfarande vitt på backen men smått smått töar det bort, underbart!

I förra veckan köpte som sagt Jimpa en Iphone. Jag blev störtkär i den och vi kollade även på en till mig, men eftersom vi köper dom kontant -utan abonnemang, blev det kanske lite väl mycket pengar att lägga ut samma månad. Men nu har Jimmy fått känna på den i några dagar och känner att han inte alls är i behov av allt en Iphone har att erbjuda. Vi har diskuterat fram och tillbaka och kommit fram till att jag ska ta över hans telefon så får han köpa sig en vanlig, enkel Sony Ericsson istället.
Jag är alltså numer en Iphone ägare (32GB såklart) och har hamnat på en helt annan planet, Iphone-världen ROCKS!

Idag vakande jag upp med kliande fingrar, dels för att få pilla på min nya telle, men oxå för att det bara kändes som en S H O P P I N G-D A G. Mot ALLUM!

Detta fick jag med mig hem...
till Alissa...

Vita FIX strumpbyxor
Lindex 69:-


Vit långarmad body
POP 175:-


Jeansdräkt
H&M 129:-


Vit kjol
H&M 79:-

och till Jimmy...


Blueprint kalsonger
MQ 3 för 199.-

...till mig?! Ingenting, men det gör inget...jag har juh min IPHONE :D

När Jimmy kom hem från jobbet åkte vi ner till Coop, men svängde först förbi Media Markt och köpte ett skärmskydd till min telefon och även ett headset till Jimpas.


Skärmskydd 149:-
Passar helt perfekt, syns inte, känns inte. Rekomenderar varmt!

Sony Ericsson headset 599:-
Sjukt snygg med tillhörande dockstation.

Det var dagens shopping det!
HÖRS IMON
K R A M


Kommentarer
Elin

Grattis till iPhonen :D hehe vet att du va rätt sugen på den ;)

Och den jeans-dressen är ju sååå söt!! har kollat massa gånger på den haha, inte för att den skulle passa på mig men ändå :P

kram på dig

2010-03-10   20:13:22    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback