Nytt i leklådan...

Idag har solen tittat fram, och det är juh alltid lika härligt, man får extra energi. Vi har skottat av balkongen från all snö eller snarare IS, det tog sin lilla tid och nu är det bara altanen kvar -suck- Garaget fick sig en liten omgång oxå. Alla LOPPIS lådor är packade och nu ska jag bara försöka boka in ett datum då det är dags för försäljning, det ska bli superkul. Efter lite fix här i hemmet så kom mamma över på en fika, och med sig hade hon lite nyinköpta leksaker till Alissa. Jag kollade på något nytt till henne på BR häromdagen, men tycker det är så himla dyrt. Så det är verkligen GULD värt att mormor löste det problemet ♥




Massa nya kuliga leksaker!

Såg ni melodifestivalen förresten?!
Jag hoppades nog lite på Salem Al Fakir, men Annas låt var inte så pjåkig ändå. Hon kommer säkert lyckas jättebra i Norge. Heja Anna!!!

Puss på er!


Kommentarer
★svantes mamma★

Så duktigt hon sitter! Jaaa, jag tycker de är kulk med tävlingar mm. Det bästa är ju gratiskläderna man får för att göra reklam mm :) hehe



Lycka till i tävlingen! kram

2010-03-13   23:13:58    http://nykick.blogg.se/
Emma, Oliwers mamma

Åhh vilken snäll mormor :)

Ja jag hoppades på Al Fakir jag med o Darin, men Anna kan lyckas :)

2010-03-14   00:20:39  
Elin

hehe en sån keyboard har emmy med. kul för er säger jag bara ;) hehe

2010-03-14   19:54:04    http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback