Inbrott

Hej i stugorna!
Idag är jag ARG, mycket arg! Elendet började i torsdag då jag spenderade större delen av dagen med att "köra buss" Ni förstår säkert vad jag menar, inte så trevligt. Givetvis med hög feber! Gårdagen såg bättre ut, men fortfarande feber. Gud, jag hatar verkligen att ha feber, usch! Kvällen var efterlängtad med Lets Dance final och mys...var det tänkt iaf, istället gick vi och la oss strax efter 20! Idag vaknar vi upp av att det knackar på dörren, där står grannen och ger oss det trevliga beskedet att både han och vi har haft ovälkomna garagegäster inatt. Inte nog med det var grillfan på bilen borta!
Jag vet inte vad jag ska säga, skriva...blir bara så j*vla trött på sånt här! Att det finns sånna äckliga små svin som inte kan låta andras grejer vara ifred. Tack för att bilen ser sådär lagom snygg ut nu och mysigt att era fula trynen har vistats i MITT garage!

Nää, nu ska jag tända lite ljus här hemma och mysa ner mig i soffan (ensam). Mannen min är inne på The Zone- galan ikväll. Snart är det dags för EARTH HOUR, släcker du?

K R A M

Kommentarer
Martina

Jag släkte med satte TV:n på energi spar läge, är också ensam eftersom min gubbe också e på The Zone. Så tråkigt att läsa om inbrottet, tog de något mer än grillen till bilen?? Man kan ju úndra hur de tar sig in utan att väsnas.

kram på er.

2010-03-27   21:35:02  
Emma, Oliwers mamma

jupp vi släckte, men inte våra grannar.

Det där med inbrottet är så läskigt. För husen ligger ju så tätt.

2010-03-28   15:58:55  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback